Monday, January 12, 2009

Climate Change
















1 comment:

  1. every body ligt gren calour.good for live.nice air to smoke.ha ha ha.last time this ny scholl.i very proud talking regarding my scholl(sek Men Teloi Kanan.
    Alhamdulillah sekolah ni adh berubah jugalah.saya dah tinggalkan bangku sekolah kurang lebih 32 tahun.tapi masih segar dalam ingatan.beberapa kejadian aneh di sekolah hijau ni.Saya masih ingat bila masa tu saya baru masuk tgkt 1.pelajar tingkatan 5 dan tgkt 2.kena tangkap hisap rokok.mereka yang saya masih ingat aruah Ishak Harun.md desa.lain tak ingat.depa kena rotan di buntut.MD desa letak buku dalam seluar.so tak sakit sangat.Masa makan seronok juga.Mak saya bagi masa tu 20 sen.Adoh hai.alhamdulillah.cukuplah buat beli nasi alas perut.minum air sejuk la.apa nak buat.Baagus dari apa yang di buat oleh pihak sekolah.menghidupkan gren(maknanya banyak pokok warna hijau.Tapi sekeliling tu.kalau musin kemarau.macam musim bunga di over sea.daun getah luruh.panas beb.Bagus juga.anak tempatan ada juga bekerja di sekolah tu.Rahim,HJ Sobri.Md Rejab.ha ha .Mr Can.i also not forget his name.Dulu pak ndak can hemsem.
    Cuma.blog ini kurang aktif.kenapa ye..? sepatutnya blog ini adalah sebagai batu loncatan menghidupkan dunia internit kpd pelajar.segala maklumat sekolah di salurkan di internit.oleh yang demikian akan memaksa ibu bapa menyedikan taian internit pada anaka anak.bukan bagitu ke ?
    ok.wassalam .www.subkiarabi.com

    ReplyDelete